P O V

A Rush of Blood to The Head

آواز پری ها

Posted by ali1860 on January 11, 2009

jenatebi03

نوزدهم دی ماه، سالروز تولد ایرج جنتی عطایی است، با اندکی تأخیر، یکی از آخرین عاشقانه های وی که این روزها مدام در گوشم است را در اینجا می آورم. این قطعه را می توانید در آلبوم معجزه خاموش پیدا کنید. در مورد این آلبوم مفصل خواهم نوشت، منتظرم تا نسخه اورجینال آن بدستم برسد.

 

 

شعله زد عشق و من از نو، نو شدم

پر شدم از عشق تو مملو شدم

شوق شیدایی مرا از من گرفت

من به خود برگشتم از تو، تو شدم

آه، با تو من چه رعنا می شوم

آه، از تو من چه زیبا می شوم

عطر لبخند خدا میگیرم و

شکل آواز پریها می شوم

با تو من همجامه شب می شوم

همطپش با گرگر تب می شوم

با تو من همبستر گلبرگها

از شکفتن ها لبالب می شوم

آه، هستی جز تمنای تو نیست

آه، لذت جز تماشای تو نیست

یک نفس دور از تو باشم مرده ام

زندگی جز مرگ در پای تو نیست!

 

 

 

One Response to “آواز پری ها”

  1. نرگس said

    سلام:
    نوشته هاتون رو خوندم. این ترانه فوق العاده بود. می دونید اون پست که در مورد مانیفست چو نوشته بودید، خیلی دلمو سوزوند. آخه نتونستم برم ببینم.

    موفق باشید.

Leave a Reply

 
