P O V

A Rush of Blood to The Head

مرگ بازي

Posted by ali1860 on September 25, 2008

شنبه بعد از ظهر از شركت كه خارج شدم مستقيم به سمت اصفهان حركت كردم. تنها سفر كردن با اتومبيل شخصي هم عالمي دارد‏، در راه چندين بار به‏ ياد صنف محترم شوفرها افتادم. به اين كار علاقه مندم‏. منظورم شوفري نيست،‏ منظورم رها شدن در جاده است،‏ حال اگر جاده‌اش همچون ازادراه كاشان- اصفهان خلوت و دلچسب باشد كه ديگر نور علي نور است. خلاصه در مسير رفت و برگشت، من بودم و آقا ابراهيم و آقا جيمز بلانت و خانم نوال الزغبي و دوستان گروه پينك فلويد و ساير رفقا.

 

سال گذشته در سفر اصفهان توشه ام مجموعه داستان من قاتل پسرتان هستم احمد دهقان بود و امسال هم با مرگ بازي پدرام رضايي زاده همسفر بودم و عجيب اين دو داستان از بهترين مجموعه‌هاي اين سالها هستند. مرگ بازي را تقريباً دو بار خواندم. از مجموع 9 داستان، هفت تايشان را به شدت دوست دارم. در بار دوم متوجه رد پاي سپيده داستان مرگ بازي در داستان ماه امشب در ميزند شدم، شما ارتباطات ديگري نيز يافته‌ايد؟ تنها نكته مبهم اين مجموعه برايم داستان آخرين بار كي آرزوي مرگش را داشتي بود، به راز ارتباط شخصيتها پي نبردم. خلاصه از ما گفتن كه گول قيمت ارزان 1400 توماني و حجم جمع و جور كتاب را نخوريد، مجموعه‌ي ارزشمنديست كه گويا با گذر از پيچ و تاب اداره سانسور بالاخره توسط نشر چشمه منتشر شده است     

7 Responses to “مرگ بازي”

  1. ضحی said

    من می خواستم اینو بخونم . ولی این چند وقته کلی بدشانسی در امر خرید کتاب اوردم . احیاناً کتاب میهمان سیمون دوبوار ، نشر جامی رو خوندین؟ ترجمه ش فاجعه ست، یعنی به نظر من فاجعه ست…
    یک سوال دیگه :
    تا حالا از آدینه بوک خرید کردین؟

  2. خیلی اهل کتاب نیستم ولی با تعریفی که شما وآقای نقیبی کردید باید خواندش

  3. مسعود said

    این جهان تازه ی داستان و حمایت نشر چشمه از نویسنده های جوان بیشتر از همه به نفع ماست که از خواندن داستان های کوتاه خوب سیر نمی شویم

  4. تعریفت وسوسه انگیز بود باید تو همین هفته تهیش کنم و بخونم

  5. مهدي said

    salam ali joon
    chehtori?

  6. چه وبلاگ خوبي داري , من که بوکمارکت کردم

  7. hadi kohan said

    بازم سلام اگر براتون ممکن هستش در موردتفسیر سوره اسرایک برنامه ای هم اختصاص بدهید برای من سولات زیادی پیش اومده

Leave a Reply

 
